BUAT PEMINAT DAN PENGUMPUL KACAMATA RAYBAN MADE IN USA

Saturday, April 9, 2011 Saturday, April 09, 2011 Posted by JAI
Labels: , ,

Salam Sejahtera buat semua. Dah lama tak aktif blog ni. Terus-terang aku sayang blog nie kerana ia merupakan salah satu hobi aku. Mengumpul kacamata Rayban dan juga berkongsi Maklumat mengenai Rayban. Selain tempat untuk aku menjual kacamata jenama RAYBAN buatan USA, kali ini aku ingat nak masukkan juga serba sedikit entri mengenai RAYBAN (lebih kurang berceritalah yerr..)


Tapi in bergantung kepada kelapangan aku untuk mengemaskini Blog ini. Diharap ada yang menyokong blog ini nanti untuk panduan kepada peminat-peminat kacamata RAYBAN yang Asli. Jadi selain dari menjual RAYBAN blog ini juga bakal diselitkan dengan maklumat mengenai RAYBAN melalui pandangan peribadi aku yang masih kurang arif dengan RAYBAN.

Mungkin juga dengan ini peminat-peminat RAYBAN boleh berkongsi maklumat disini kerana bagi aku ia dapat memupuk semangat silaturahim diantara pengumpul-pengumpul kacamata RAYBAN dimana jua anda berada. Sama-sama kita berkongsi maklumat dan diharap dapat membantu orang lain dalam mengenal kacamata RAYBAN yang asli..Sekian



Comments (2)

salam..ada x maklumat mengenai ray ban style F TF001 traditionals? saya ada 1, dah lama beli, atas orang. cari info dalam intnet xada.rasa dah klasik n rare.

http://koleksironiz.blogspot.com/

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails